8 Ocak 2014 Çarşamba

Tadım Kuruyemiş Bayilik, Kuruyemiş Bayilikleri


Tadım Kuruyemiş Bayiliği almak için gereken iletişim bilgileri tanıtım yazısının sonundadır. Tadım Kuruyemiş Bayilik formu için web sitesini ziyaret ediniz. Türkiye’nin lider paketli kuruyemiş markası Tadım, Mehmet Tekinalp tarafından 1971 yılında İstanbul’da kuruldu. 1940’lı yıllardan itibaren Antep fıstığı ticareti ile uğraşan Gaziantepli Tekinalp Ailesi, bugün üçüncü kuşak temsilcileri ile birlikte Antep fıstığı tanıtımına büyük katkıda bulunmayı sürdürüyor. Mehmet Bey’in “Fıstıkçı Arap” lakabıyla anılan babası, Antep fıstığını İstanbullulara tanıtan ilk kişilerden biri olarak, 1950’li yıllarda Antep fıstığı ihracatını genişleterek Amerika pazarına açıldı.

Tekinalp Ailesi, Mehmet Bey’in babasıyla birlikte 1960’larda Tahtakale’de yer alan ofiste çalışmaya başlaması ile kuruyemiş ticaretini genişletme kararı aldı. Mehmet Tekinalp, Antep Fıstığı dışında kuruyemişi paketleyerek satmaya karar vererek 1971 yılında Tadım’ı kurarak paketli kuruyemiş sektörüne adım attı.

Tadım’ın marka özü de o dönemde net bir şekilde oluşmuş oldu: “Kuruyemişi paketleyerek en kaliteli ürünü en taze haliyle ve en uygun fiyattan tüketiciye sunmak.”

Hem insan sağlığı için gerekli hijyen koşullarının sağlanması hem de bayatlamaya çok yatkın olan kuruyemiş ürünlerinin ticari hayatının uzatılarak tüketiciye de aynı anda fayda sağlayabilmesini amaçlayan Mehmet Tekinalp, bu bakış açısı ile Tadım marka ağacının köklerinin sağlamlığının garantisini oluşturdu.

Lezzeti çağrıştıran “Tadım” ismine karar verildi ve bu ismin tüketiciye etkili bir şekilde ulaşması yolunda büyük grafik ustası Mengü Ertel’in başarılı çalışması ile Tadım logosu tasarlandı.

İstanbul Tuzla’da kuruyemiş, kuru meyve ve Tadımca üretim tesisleri bulunan Tadım; 41 yıldır sektördeki öncü ve lider pozisyonunu koruyarak, üreticiden aldığı birinci kalite hammaddeyi son teknolojiye sahip makinelerden oluşan üretim hattında el değmeden işliyor, paketliyor ve en taze haliyle tüketicilerine ulaştırıyor.

Tadım Kuruyemiş bayilik iletişim
Atatürk Mah. Turgut Özal Bulvarı
Gardenya 3 Kat: 14
Ataşehir 34758 İstanbul
T: (0262) 672 7400
www.tadim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder